Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Gyakori kérdések

Kedves Érdeklődő! Összegyűjtöttünk neked pár kérdést, mellyel gyakran találkoztunk munkánk során. Mielőtt keresnéd ügyfélszolgálatunkat, kérjük, tekintsd meg az alábbi információkat:

 

Megrendelés nélkül is tudok vásárolni a Ráday utcai üzletben?

Igen, ez egy biobolt, az utcáról bárki betérhet vásárolni. A beérkező internetes megrendelések alapján munkatársaink folyamatosan csomagolják be a megrendelt termékeket, de amelyekre nincs foglalás, azokat szabadon meg lehet vásárolni a polcról. Fontos tudni azonban, hogy nem minden, a webáruházunkban megtalálható termékből tartunk készletet az üzletben. A webáruházunk kínálatában közel 17.000 féle termék található, ebből az üzletben hozzávetőlegesen a legnépszerűbb 2.000 félét tartjuk. (Ha biztosra akarsz menni, rendeld meg a terméket, és ha megkaptad a visszajelzést, hogy átvehető az üzletben, akkor gyere érte, névre szólóan félre lesz téve a kasszánál.)

 

Ha valamilyen terméket megrendelek ma a honlapról, mikor kapom meg?

A szállítási idő attól függ, hogy az adott termék készleten van-e.

Ha készleten van a termék, úgy azt aznap, de legkésőbb a megrendelést követő munkanapon el tudjuk indítani. Futárszolgálatos kiszállítás és Foxpost automatába történő rendelés esetén a csomagfeladás napjától számított 2 munkanapon belül várható a kiérkezés. Pick Pack Ponton történő átvétel esetén a Budapesti pontokra a feladástól számított 1 munkanapon belül, Budapesten kívüli pontokra 2 munkanapon belül érkezik meg a csomag.  Személyes átvétel esetén a visszaigazolást követően rögtön átvehető a termék.

Ha nincs készleten a termék, úgy a terméklapon jelzett beszerzési időt kell hozzászámolni az előzőekben leírt szállítási időhöz.

Ha rendelésedben többféle termék van, melynek egy része készleten van, egy része nincs, akkor a készleten nem lévők beszerzését követően, egyben küldjük majd ki a csomagod.

 

Hogyan tudom meg, hogy egy termék raktáron van-e?

Megrendelés előtt látszik a terméklapon az aktuális készletinformáció.

Megrendelés után automatikus visszaigazolást küldünk a rendelés fogadásáról, ezt követően még egy visszaigazolás érkezik a rendelésben szereplő termékek státuszáról: ’foglalva’ (=raktáron van), ’beszerzés alatt’ (=nincs raktáron, be kell rendelnünk a terméket).

 

Rendeltem, de nem kaptam visszaigazolást. Mit tegyek?

Sajnos néhány szolgáltatóhoz nem minden esetben érkeznek meg a webáruházak e-mailjei.

Kérjük, hogy ellenőrizd postafiókod spam mappáját is. Ha nem érkezett meg a rendelést visszaigazoló e-mail, kérjük mihamarabb jelezd ezt felénk. Gyakori hiba, hogy regisztrációnál elírásra kerül az e-mail címben egy karakter, és a hibás e-mail címre megy a visszaigazolás.

Ha így sem jártál sikerrel, ellenőrizd, hogy valóban leadtad-e a megrendelést. Amennyiben még a kosaradban látod a termékeket, úgy nem vitted azt végig. Összesítés, szállítási mód, fizetési mód, véglegesítés, ezeken mind végig kell haladni.

 

Hol tart a megrendelésem?

Rendelése állapotod változásairól e-mailben értesítőt küldünk, tehát abban az állapotban van a rendelésed, amelyik a legutóbbi e-mailünkben szerepelt.

Ha már átadtuk a csomagot a futárszolgálatnak, a szolgáltatók csomagkövető oldalán lehet tájékozódni.

Amennyiben személyes átvételt jelöltél meg, kérjük várd meg az átvehetőséget megerősítő e-mailt és SMS-t.

 

Mi az a Pick Pack Pont?

 

A Pick Pack Pont egy szolgáltatás, amivel bizonyos üzletekben átveheted a csomagod – például benzinkutakon, Inmedio vagy Relay hírlapárusoknál, de sok más boltban is. Rendelésnél egy térképen vagy keresőben kiválaszthatod az Hozzád legközelebb eső pontot (országszerte több mint 600 ilyen van), ahová kiszállításra kerül a csomag, Neked pedig csak át kell venned azt.

Ha megérkezett a csomagod a választott Pick Pack pontra, ők e-mailben és sms-ben értesítenek.

 

Meddig vehetem át a csomagot a Pick Pack Ponton?

 

A csomag átvételére 5 munkanapot biztosít a szolgáltató, ezen idő leteltével a csomag visszakerül raktárunkba. Az újbóli kiküldésre előre utalással, a szállítási díj megfizetését követően van lehetőség.

 

Mi az a Foxpost automata?

 

A Foxpost automata egy országszerte elérhető, folyamatosan bővülő automata hálózat. Rendelésnél egy térképen kiválaszthatod a Hozzád legközelebb eső pontot, ahová kiszállításra kerül a csomag, Neked pedig csak át kell venned azt.

Ha megérkezett a csomagod a választott Foxpost automatába, sms értesítést kapsz tőlük a nyitókóddal.

Meddig vehetem át a csomagot a Foxpost automatából?

A csomag átvételére 3 napot biztosít a szolgáltató, ezen idő leteltével a csomag visszakerül raktárunkba. Az újbóli kiküldésre előre utalással, a szállítási díj megfizetését követően van lehetőség.

 

Személyes átvétel esetén meddig vehetem át a boltban a megrendelésemet?

Az e-mailes visszaigazolástól számítva 10 napon belül kell átvenni a termékeket.  Amennyiben nem tud 10 napon belül ellátogatni hozzánk, lehetőség van a hosszabbításra. Ebben az esetben keresse ügyfélszolgálatunkat a biosziget@biosziget.hu e-mail címen.

 

Tudok kártyával fizetni a boltban?

Igen, személyes átvétel esetén mind a készpénzes, mind a bankkártyás fizetésre van lehetőség.

 

Külföldre is szállítanak?

Egyelőre csak Magyarország területén tudunk szállítást vállalni.

 

Házhozszállításkor fizethetek a futárnak bankkártyával?

Nem, házhozszállításnál utánvétes fizetés esetén jelenleg csak a készpénzes fizetés megoldható.

 

Utánvét esetén miért kerül felszámításra 300 Ft tranzakciós díj?

Szállító partnereink, amennyiben a csomag átadása pénzmozgással jár (utánvét), tranzakciós díjat számítanak fel, amely többletköltséggel jár számunkra. Ahhoz, hogy a szállítási díjak általános emelését elkerülhessük, a tranzakciós díj csak azon megrendeléseknél kerül felszámításra, ahol a fizetés utánvéttel történik. Online bankkártyás fizetés és előre utalás esetén nincs tranzakciós díj.

 

Utalványokat is elfogadnak?

Egyelőre kizárólag saját, Biosziget ajándékutalványainkat fogadjuk el.

 

Egészségpénztár kártyával tudok fizetni?

Nem, erre sajnos nincs lehetőség, de a számlát ki tudjuk állítani az egészségpénztár nevére. Ehhez szükségünk van az  EP címére és tagi azonosítódra.

 

Mely termék számolható el egészségpénztárra?

Erről az egészségpénztárad a honlapján, illetve ügyfélszolgálatán tudnak pontos felvilágosítást adni. Alapvetően az úgynevezett orvostechnikai eszközök, (vérnyomásmérő-, vércukormérő-, masszázs- és egyéb készülékek), de esetenként egyes étrend-kiegészítők, pl. porcerősítők is megvásárolhatók EP kártyára.