*

Termék Kategóriák


Gyakori kérdések

Kedves Érdeklődő! Mielőtt felkeresi ügyfélszolgálatunkat, kérjük tekintse meg az alábbi információkat:
 

Megrendelés nélkül is tudok vásárolni?

Boltunkban folyamatosan bővülő kínálattal várjuk kedves Vásárlóinkat. A készleten lévő termékeket meg lehet vásárolni a helyszínen is, de mielőtt elindulna hozzánk, érdemes telefonon (06-70/324-57-93) rákérdezni, hogy a megvásárolni kívánt termék elérhető-e.
Webáruházunk kínálatában közel 10 000 termék található, ebből hozzávetőlegesen az 1000 legnépszerűbbet tartjuk folyamatosan készleten.

 Ha valamilyen terméket megrendelek ma a honlapról, mikor kapom meg?

A szállítási időt befolyásolja a raktárkészlet.
Amennyiben készleten lévő terméket rendel, úgy azt legkésőbb a megrendelést követő munkanapon el tudjuk indítani Önhöz. 
Futárszolgálatos kiszállítás és Foxpost átvételi automatába történő rendelés esetén a csomagfeladás napjától számított 2 munkanapon belül várható a kiérkezés. Pick Pack Pontos átvétel esetén a Budapesti pontokra a feladástól számított 1 munkanapon belül, Budapesten kívüli pontokra 2 munkanapon belül érkezik meg a csomag. 

Amennyiben nincs raktáron a megvásárolni kívánt termék, abban az esetben a fentiekhez képest plusz 2-3 munkanapos várakozási idővel kell számolni.

Hogyan tudom meg, hogy egy termék raktáron van-e?

A rendelés leadását követően automatikus visszaigazolást küldünk a rendelés fogadásáról, ezt követően még egy visszaigazolás érkezik a rendelésben szereplő termékek státuszáról (foglalva (=raktáron van), beszerzés alatt (=nincs raktáron, be kell rendelnünk a terméket; ez általában 2-3 munkanapot vesz igénybe).
Munkaidőben telefonon is tudunk információt adni a megrendelni kívánt termék elérhetőségéről. 

Rendeltem, de nem kaptam visszaigazolást. Mit tegyek?

Sajnos néhány szolgálatatóhoz nem minden esetben érkeznek meg a webáruházak e-mailjei.
Kérjük, hogy ellenőrizze postafiókja spam mappáját is. 
Ha nem érkezett meg a rendelést visszaigazoló e-mail, kérjük mihamarabb jelezze ezt felénk.

Hol tart a megrendelésem?

Rendelése állapotának változásairól e-mailben értesítőt küldünk, tehát abban az állapotban van a rendelése, amelyik a legutóbbi e-mailünkben szerepelt.
Ha már átadtuk a csomagot a futárszolgálatnak, a szolgáltatók csomagkövető oldalán lehet tájékozódni.
Amennyiben személyes átvételt jelölt meg, kérjük várja meg az átvehetőséget megerősítő e-mailt és SMS-t. 

 

Hogyan találom meg a boltot?

Címünk: 1092 Budapest, Ráday utca 54 .
(félúton a Boráros tér és a Bakáts tér között)

A Ráday utca a Bakáts tér felől egyirányú!

 

Mi az a Pick Pack Pont?

A Pick Pack Pont egy szolgáltatás, amivel bizonyos üzletekben átveheti a csomagját – például benzinkutakon, Inmedio vagy Relay hírlapárusoknál, de sok más boltban is. Rendelésnél egy térképen kiválaszthatja az Önhöz legközelebb eső pontot (országszerte több mint 600 ilyen van), ahová mi elszállítjuk a terméket, Önnek pedig csak át kell vennie azt. 
Ha megérkezett a csomag az átvételi pontra, a Pick Packosok SMS-ben értesítik Önt.

 

Mikorra érkezik meg/mikortól átvehető a termék?

Ha a megrendelt termék van raktáron és Ön személyes átvételt választ, akkor akár már aznap átveheti azt. Ellenkező esetben általában 2-3 munkanapon belül tudjuk Önnek biztosítani az árut. Néhány (többnyire külföldről beszerezhető) termék esetében ez az idő hosszabb (5-8 munkanap) is lehet. Minden esetben visszaigazoló üzenetben tájékoztatjuk Önt a termékek beszerzésének várható időtartamáról.

A termék beérkezését követően 2 munkanapon belül szállítjuk ki Önnek a csomagot.

 

Meddig vehetem át a boltban a megrendelésemet?

E-mailes visszaigazolás után vehető át a termék, készlettől függően néhány napon belül. 
A visszaigazolástól számítva 10 napon belül kell átvenni az így leadott rendeléseket. 

Amennyiben nem tud 10 napon belül ellátogatni hozzánk, lehetőség van a hosszabbításra. Ebben az esetben keresse ügyfélszolgálatunkat a 70/324-5793, vagy a 70/342-7802 telefonszámok valamelyikén, vagy a biosziget@biosziget.hu e-mail címen.

 

Külföldre is szállítanak?

Sajnos nem tudunk külföldre csomagot küldeni.

 

Tudok kártyával fizetni a boltban?

Igen, személyes átvétel esetén mind a készpénzes, mind a bankkártyás fizetésre lehetőség van. 

 

Fizethetek a futárnak is bankkártyával?

Nem, házhozszállításnál utánvétes fizetés esetén jelenleg csak a készpénzes fizetés megoldható.

 

Utalványokat is elfogadnak?

Nem, saját ajándékutalványaink kivételével jelenleg nem fogadunk el utalványokat.

 

Egészségpénztár kártyával tudok fizetni?
Nem, erre sajnos nincs lehetőség, de a számlát ki tudjuk állítani az egészségpénztár nevére. Ehhez szükségünk van az Ön EP címére és tagi azonosítójára.

 

Mely termék számolható el egészségpénztárra?
Erről az Ön egészségpénztárának a honlapján, illetve ügyfélszolgálatán tudnak pontos felvilágosítást adni. Alapvetően az úgynevezett orvostechnikai eszközök, (vérnyomásmérő-, vércukormérő-, masszázs- és egyéb készülékek), de esetenként egyes étrendkiegészítők, pl. porcerősítők is megvásárolhatók EP kártyára.


Biosziget Webáruház Kft. © 2010-2017