 REGISZTRÁCIÓ
 | - Természetes gyógymódok
- Táplálék kiegészítők, kúrák
- Terápiák
- Vitamin
- Élelmiszerek
- Bio ital, szörp
- Bio tészták
- Diabetikus ételek
- Ecet, balzsamecet
- Édesítés
- Édesség, aszalvány, magvak
- Egyéb inyencségek
- Fűszerek, ételizesítők
- Gluténmentes
- Húskészítmény, pástétom
- Lekvár, dzsem
- Reggeliző pehely, buláta
- Szósz, befőtt, konzerv
- Tejhelyettesítő
- Vegetáriánus készítmények
- Zsírok, olajok
- Alapanyagok, lisztek
- Szépségápolás
- Baba-Mama
- Teák
- Könyvek
- Organo Gold
- Organic Mission
- Egyéb termékek
- Sportolóknak
- Csomagok
- Készülékek
|  |
Ingyenes Pick Pack Pontos átvétel 3000 Ft felett
|
|
 |
|
Gyógyászati csoda lehet az argentin maté tea?
A hasznos koleszterin (HDL) szintjét és csökkenti a "rossz" koleszterint (LDL), repülőre szállt Argentína felé, ahol ezt a teafajtát évszázadok óta termelik és fogyasztják. Amikor onnan visszatért, öt esztendőre szóló szerződés volt a birtokában, hogy tanulmányozza a maté tea 84 fajtáját, melyek arrafelé vadon nőnek, vagy amelyeket Argentínában termelnek és amelyeket ilyen szempontból még soha nem vizsgáltak - olvasható a lanta Medica nemzetközi gyógynövény- és természetgyógyászati szakfolyóiratban.
Maté tea árak>Az érelmeszesedés fontos kockázati tényezője a "rossz" koleszterin (LDL) magas és a "hasznos" koleszterin (HDL) alacsony szintje. Az is már régóta ismert, hogy ezt étrendi változtatásokkal csak kis mértékben lehet kedvező irányba befolyásolni, csak megfelelő gyógyszeres kezelés bizonyult hatékonynak. A maté tea viszont mindenki által elérhető és mellékhatásoktól mentes lehetőséget kínál a kóros koleszterinértékek javítására.
A koleszterinre vonatkozó vizsgálatban nemcsak a vérzsírok szintjét, hanem az egyik, szívet védő enzim szintjét is mérték. Az egészséges önkéntesek az első laboratóriumi mérés után fél liter maté teát, tejet vagy kávét ittak. Kiderült, hogy a többiekhez képest a maté teát fogyasztók szívvédőenzim-szintje átlagosan 10 százalékkal emelkedett. "A maté tea, amit a vizsgálati alanyok kaptak, ugyanolyan módon készült, mint Dél-Amerikában, csak ott naponta átlag két-három litert isznak belőle" - mondta de Meija. Mérései szerint a maté tea 12 polifenol anyagot tartalmaz.
A polifenolokról már korábban kimutatták, hogy bizonyos mértékig védenek a szív- és érrendszeri betegségek, illetve a rosszindulatú daganatok ellen. A legenda szerint Dél-Amerikában a guarani indiánokat meglátogatta a Hold és a Felhők istennője, de a békés emberek helyett egy jaguárral találkoztak, amely megtámadni készült őket. Egy öregember megmentette az istennőket, akik ajándékként olyan új növényt adtak neki, amiből elkészíthette a "barátság italát". A kutatók most azt remélik, hogy a barátság mellett a maté tea a gyógyítás itala is lehet.
|
Maté tea árak>
|
 |
|
|